Om os

Tablespoon Cph

Nicolas Stampe, skaber og kokken bag tablespoon cph

For os er det vigtigt at vi værner om de gode råvarer, og derfor går vi aldrig på kompromis. 

Med udgangspunkt i den danske og nordiske sæson er vores mål altid at bruge de bedste råvarer, vi kan få fat i, og så vidt muligt økologiske. Lige fra porren til pighvarren bestræber vi os altid på, at vores råvarer har den højest mulige kvalitet.

Vi samarbejder med en række lokale gårde, landbrug og fiskere, som hjælper os med at opnå lige netop dette.



Bag Tablespoon Cph står Nicolas Stampe som gennem 12 år i restaurationsbrancen nu er gået selvstændigt og startet Tablespoon Cph i 2020. 


Nicolas er uddannet fra Søllerød Kro og har erfaring fra flere af de bedste steder i København heriblandt AOC, hos Fischer, Winterspring Desserts og senest som køkkenchef hos Kafeteria på Statens Museum for Kunst


KONTAKTOPLYSNINGER


Skriv eller ring til os så vi sammen kan finde den helt rigtige menu til dit næste arrangement

KONTAKT OS

 
 
 
 
 

Handelsbetingelser


Priser
Alle priser oplyst på siden er inkl moms medmindre andet er anført


Personale
For at vi i Tablespoon Cph kan stå inde for det produkt vi leverer, skal der altid som minimum 1 kok med til afvikling af arrangementet. Ved større arrangementer vurderer vi hvor mange kokke, der er behov for. Det endelige antal aftales med jer, og fremsendes i jeres tilbud.


Som udgangspunkt vil der altid være behov for en kok på jeres lokation nogle timer inden arrangementet starter til at tilberede og anrette samt tid efter sidste ret er serveret til at pakke sammen og rydde op i køkkenet. Ved større arrangementer kan der være behov for længere tid i køkkenet på lokationen, men dette aftaler vi sammen. 


Pris pr kok pr time
395 kr inkl moms


Vi står også meget gerne for selv at tage tjenere med til jeres arrangementer.


Pris pr tjener pr time (minimum 5 timer)
250 kr inkl moms


Levering
Kan variere alt efter, hvor jeres lokation er. Pris for levering begynder fra 300 kr.


Betaling
Efter I har godkendt det endelige tilbud fremsendes faktura. Først når depositumet, som nedenfor beskrevet, er betalt, vil booking være bekræftet


Ved længere tid end 2 måneder til arrangementet:
Her skal der betales depositum, svarende til 25% af den samlede faktura, senest 14 dage efter tilbudet er godkendt.
De resterende 75% af betalingen skal være modtaget senest 1 uge inden arrangementets dato


Ved mindre end 2 måneder til arrangementet:
Depositum svarende til 25% af den samlede faktura betales senest 5 dage efter tilbudet er godkendt.
De resterende 75% af betalingen skal være modtaget senest 1 uge inden arrangementets dato


Ændring i det godkendte tilbud
Det er muligt at ændre i couvertantallet frem til 2 uger inden arrangementets dato. Det er dog kun muligt at reducere couvertantallet med max 10%.

Ved ændringer i couvertantallet kan det have indflydelse på antallet af nødvendigt personale.


Aflysning af arrangement
Ved aflysning af jeres arrangement refunderes depositummet ikke.
Hvis der allerede er betalt for leje af lokale, køkkengear eller andre udgifter til eksterne partnere gennem os, refunderes disse beløb ej heller.

Ved aflysning mindre end 14 dage før arrangementets dato faktureres 75% af det godkendte tilbud.

Ved aflysning mindre end 7 dage før arrangementets dato faktureres det fulde beløb.


Oprydning
Vi efterlader altid køkkenet i samme stand, som vi modtog det.

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på 'Acceptér' godkender du vores brug af cookies.

Læs mere
Godkend